Všeobecné
obchodní podmínky hotelu v budově STEELHOUSE
nám. Svobody 527, 739 61
Třinec, Česká republika
Provozovatel:
STEELHOUSE, a.s.
IČ: 25084313 / DIČ: CZ25084313
Bankovní spojení: Komerční banka, č.ú.: 35-3896950247/0100
Zastoupená: Ing. Markem Kufou, členem představenstva
Preambule
1. Předmětem
všeobecných obchodních podmínek společnosti STEELHOUSE, a.s. je úprava
objednání a přijetí nabídky zejména ubytovacích a s nimi souvisejících služeb v
hotelu budovy STEELHOUSE (dále jen „VOP“).
2. Pro
účely těchto VOP bude/budou
a) společnost
STEELHOUSE, a.s. označována také jako „společnost“ či „poskytovatel“,
b) hotel
v budově STEELHOUSE označován také jako „hotel“,
c) za „objednatele“ označen jak
klient individuální, tak osoba zajišťující služby pro třetí osoby,
d) ubytovací
a jiné služby a s nimi související služby označeny také jako „služby“,
e) za uzavřenou smlouvu
považováno písemné ujednání obsahující podstatné náležitosti stanovené právními
předpisy,
f) zákon č. 89/2012 Sb.,
občanský zákoník v platném znění, označován jako „občanský zákoník“.
3. Tyto VOP tvoří nedílnou
součást všech předsmluvních ujednání a uzavřených smluv týkajících se realizace
zejm. ubytovacích, a s nimi souvisejících služeb společnosti, včetně
standardizovaných smluv společnosti (např. smlouva o poskytování služeb).
4. V případě rozporu ustanovení
smluv včetně standardizovaných smluv společnosti a ustanovení VOP mají
ustanovení těchto smluv přednost před ustanoveními VOP.
5. Tyto VOP se stávají součástí
předsmluvních ujednání okamžikem zahájení těchto jednání mezi společností a
objednatelem a součástí smluv okamžikem jejich uzavření.
6. Jakékoliv jednání vyžadující
písemnou formu musí být učiněno prostřednictvím pošty, elektronické pošty nebo
osobního doručení listiny na recepci hotelu.
Článek I.
Předsmluvní ujednání
1. Předsmluvní ujednání zahrnují
objednání služeb, sjednávání jejich podmínek a potvrzení konečné objednávky ze
strany společnosti.
2. Klient
si objednává pobyt a spojené služby přes rezervační rozhraní na internetových
stránkách hotelu
www.steelhouse.cz nebo písemnou objednávkou
adresovanou recepci hotelu. Z objednávky
služeb musí být zřejmé, kdo ji činí a co je jejím předmětem (druh objednávaných
služeb, termíny, počet osob, příp. speciální požadavky objednatele).
3. Odesláním objednávky klient
přijímá a souhlasí s těmito VOP, zejména s příslušnými storno podmínkami a
podmínkami při nenastoupení na pobyt u poskytovatele, jakož i s jakýmikoli
dalšími podmínkami poskytovatele, které se mohou vztahovat k objednávce nebo pobytu,
včetně poskytovaných služeb a nabízených produktů poskytovatele.
4. Závazné potvrzení objednávky,
rozsahu a obsahu smluvně sjednaných služeb, cen a termínu bude uvedeno v
potvrzujícím e-mailu poskytovatele, příp. potvrzujícím dopisu poskytovatele.
Potvrzením objednávky ze strany poskytovatele je smlouva uzavřena.
5. Okamžikem uzavření smlouvy
vzniká mezi klientem a poskytovatelem smluvní vztah. Poskytovatel se zavazuje
zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě a klient má
povinnost tyto služby odebrat a zaplatit poskytovateli smluvenou cenu. Podmínky
smluvního vztahu platí pro všechny osoby uvedené v objednávce na rezervaci,
kterou klient podal a poskytovatel potvrdil.
6. Budou-li
objednatelem, příp. jím určenou osobou/zastupující osobou, objednány dodatečně
další služby, které jsou uveřejněné spolu s ceníkem na internetových stránkách,
prospektech apod., jsou tyto služby účtované objednateli dle ceníku
poskytovatele. Společnost se zavazuje učinit maximální úsilí pro poskytnutí
dodatečně požadovaných služeb, avšak jejich poskytnutí negarantuje.
Článek II.
Práva a povinnosti klienta
1. Klient
má právo
a) být dostatečně a úplně
informován poskytovatelem o objednaných službách, tj. jejich rozsahu, termínu a
ceně,
b) na řádné poskytnutí jím
objednaných, poskytovatelem potvrzených a zálohově zaplacených služeb,
c) kdykoliv před zahájením
pobytu zrušit potvrzenou objednávku za předpokladu dodržení stornovacích
podmínek v souladu s čl. VII. těchto VOP,
d) reklamovat případné nedostatky
poskytovaných služeb v souladu s čl. VIII. VOP; reklamaci je povinen uplatnit
včas, bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednána náprava, pokud možno
na místě samém.
2. Klient
je povinen
a) úplně
a správně uvést všechny podstatné náležitosti objednávky,
b) pečlivě si překontrolovat
poskytovatelem vystavené potvrzení o objednávce a při zjištění jakékoliv
nesrovnalosti kontaktovat bez zbytečného odkladu poskytovatele,
c) zaplatit
poskytovateli v požadovaném termínu zálohu v souladu s čl. V. VOP,
d) nejpozději
v okamžiku příjezdu zaplatit dohodnutou cenu za ubytování včetně poplatků
z ubytování Magistrátu města Třinec a nejpozději v den odjezdu doplatit
případné další náklady, které vznikly z důvodů zvláštních služeb, které
požadoval on sám anebo hosté, kteří ho doprovázejí, včetně zákonné daně z
přidané hodnoty,
e) dodržovat
předpisy hotelu, zejména hotelový (ubytovací) řád a bezpečnostní předpisy,
f) uhradit poskytovateli
jakoukoliv škodu, a to na základě ceníku, kterou způsobí on sám nebo jeho host, který s vědomím nebo podle vůle klienta využívá služeb
poskytovatele.
Článek III.
Práva a povinnosti
poskytovatele
1. Poskytovatel
je povinen
a) poskytnout
klientovi rozhodné informace k pobytu,
b) potvrdit klientovi řádně
objednaný pobyt a poskytnout mu písemné informace k nástupu na pobyt,
c) při
potvrzené objednávce zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu a
kvalitě,
d) v případě odstoupení od
potvrzené objednávky pobytu ze strany klienta vyplatit nejpozději do 14 dnů po
písemném obdržení storna zaplacenou zálohu na pobyt; avšak pokud vznikne nárok
poskytovatele na stornovací poplatky, vyplatí poskytovatel klientovi rozdíl
mezi již zaplacenou zálohou a příslušnými stornovacími poplatky.
2. Poskytovatel
má právo
a) své
služby kdykoliv vyúčtovat, resp. je vyúčtovávat průběžně,
b) klientovi, resp. jeho hostům,
poskytnout adekvátní náhradní ubytování (stejné kvality), pokud to bude pro
smluvního partnera přijatelné, zvláště pokud bude rozdíl v ubytování
zanedbatelný a věcně odůvodněný. Věcně odůvodněným se rozumí stav, kdy se
prostory staly nepoužitelné, kdy si právě ubytovaní hosté prodlouží pobyt, kdy
byl proveden nadměrný počet rezervací nebo jiná důležitá provozní opatření
podmiňující tento krok. Případné náklady na náhradní ubytování jsou k tíži
poskytovatele.
Článek IV.
Ceny služeb
1. Orientační
ceny ubytování a případných dalších služeb jsou uvedeny v ceníku dostupném na
internetových stránkách
www.steelhouse.cz,
v prezentačních
materiálech ubytovatele (prospekty apod.) a na požádání na recepci hotelu. Pro
klienta je však závazná ta cena, která je v písemné či elektronické komunikaci
potvrzena poskytovatelem.
2. Ceny
za ostatní služby jsou k dispozici v příslušných prostorách hotelu (restaurace,
bar).
3. V uvedených cenách nejsou
zahrnuty místní poplatky, které se vybírají ve výši stanovené obecně závaznou
vyhláškou příslušného úřadu. V uvedených cenách je zahrnuta daň z přidané
hodnoty.
4. Poskytovatel si vyhrazuje
právo měnit oznámené ceny jednostranně a bez předchozího upozornění. V případě nedostupnosti či omezení služeb, k nimž dojde v důsledku vládního nařízení, není poskytována cenová kompenzace.
Článek
V.
Záloha na objednané služby
1. Při
potvrzení objednávky poskytovatel může požadovat zaplacení nevratné zálohy na
objednané a potvrzené služby. Klient je povinen tuto zálohu za objednané a
potvrzené služby poskytovateli řádně uhradit, tzn. ve výši a termínu splatnosti
uvedeném v akceptaci objednávky nebo na zálohové faktuře. Úhradou zálohy se
rozumí připsání příslušné částky na bankovní účet poskytovatele, není-li
dohodnuto jinak. Zaplacená záloha bude odečtena při vystavení konečné
faktury – daňového dokladu.
2. V případě neuhrazení zálohy v
termínu uvedeném na zálohové faktuře je poskytovatel oprávněn zrušit sjednanou
objednávku bez povinnosti náhrady a požadovat po klientovi odpovídající storno
poplatky dle čl. VII. těchto VOP.
Článek VI.
Čerpání Dárkového poukazu v hotelu STEELHOUSE a Restauraci BOHEMIA
1. Doba
platnosti Dárkového poukazu je 1 kalendářní rok od zaplacení zálohové faktury. Poukaz je
možné čerpat jednorázově – zůstatek ceny se nepřevádí do dalších období. Nevyčerpaný zůstatek se klientovi nevrací.
2. Poukaz je možné čerpat na ubytování v hotelu STEELHOUSE
a stravování v Restauraci BOHEMIA, která se nachází v téže budově.
Poukaz není možné využít pouze na stravování – je nutné jej primárně čerpat na
ubytování. Podrobnosti o cenách ubytování a stravování jsou k dispozici na
www.steelhouse.cz
Článek VII.
Platební podmínky
1. Po skončení pobytu provede
poskytovatel konečné vyúčtování za všechny služby poskytnuté klientovi, příp.
jeho hostům, kteří ho doprovázejí, a vystaví daňový doklad (fakturu).
2. Klient se zavazuje uhradit
daňový doklad (fakturu) nejpozději ke dni ukončení pobytu, příp. ve lhůtě
splatnosti na něm uvedené.
3. Jakékoliv nesrovnalosti
daňového dokladu (faktury) musí být klientem reklamovány v písemné formě, a to
do 5 (pěti) dnů od data jeho obdržení. V případě, že je ze strany poskytovatele
uznána reklamace daňového dokladu (faktury) za oprávněnou, je splatnost
předmětného daňového dokladu (faktury) odložena a částka uvedená v reklamovaném
daňovém dokladu (faktuře) bude splatná ve lhůtě splatnosti uvedené v nově
vystaveném daňovém dokladu (faktuře). Reklamovaný daňový doklad (faktura), u
kterého poskytovatel shledá reklamaci za neoprávněnou, je předmětná částka
splatná v termínu splatnosti uvedeném na reklamovaném daňovém dokladu
(faktuře).
4. Úhradu
ceny objednaných služeb klient provede na recepci hotelu v den příjezdu
kartou nebo v hotovosti, popř. bankovním převodem. Platba bankovním
převodem je považována za uskutečněnou v okamžiku, kdy je připsána na bankovní
účet poskytovatele uvedený na daňovém dokladu (faktuře), není-li dohodnuto
jinak. Veškeré náklady spojené s platbou nese klient.
5. V případě ubytování hrazeného
v hotovosti nebo platební kartou na konci ubytování je vyžadována garance
platební kartou s předautorizací ceny služeb.
6. V
případě prodlení objednatele s úhradou platby za poskytnuté služby, má
společnost právo požadovat po objednateli vedle zaplacení dlužné částky také
zákonný úrok z prodlení z dlužné částky za každý započatý den prodlení počínaje
prvním dnem následujícím po dni splatnosti daňového dokladu (faktury) do jeho
zaplacení.
7. Společnost si vyhrazuje právo
použít kteroukoliv platbu objednatele k uhrazení její nejstarší
pohledávky/nejstarších pohledávek, kterou/které má vůči objednateli po lhůtě
splatnosti.
Článek VIII.
Storno podmínky
1. Stornem
se vždy rozumí zrušení, odklad nebo úpravy potvrzené objednávky ze strany
klienta.
2. Objednatel
je oprávněn stornovat objednávku kdykoli před příjezdem.
3. Storno je objednatel povinen
uplatnit v písemné formě, a to na emailovou adresu hotelu
[email protected]. 4. Stornuje-li
objednatel objednané a potvrzené služby, je povinen zaplatit společnosti storno
poplatky podle cenových podmínek dané rezervace; storno poplatky budou
vypočítávány z ceny za stornované služby vč. DPH (dále jen „storno částka“), a
to:
a) v případě oznámení storna ve
lhůtě 6 a více dnů před sjednaným prvním dnem poskytnutí služeb nejsou
účtovány žádné storno poplatky,
b) v případě oznámení storna ve
lhůtě 5 dnů před sjednaným prvním dnem poskytnutí služeb činí storno
poplatek 30 % z celkové ceny za ubytování,
c) v případě oznámení storna ve
lhůtě 4 dnů před sjednaným prvním dnem poskytnutí služeb činí storno
poplatek 50 % z celkové ceny za ubytování,
d) v případě oznámení storna ve
lhůtě 3 a méně dní před sjednaným datem poskytování služeb, příp. nedostaví-li
se objednatel bez provedení storna, činí storno poplatky 100 % celkové ceny za ubytování,
5. U objednatele, který je
tvořen větší skupinou, mohou být sjednány individuální storno poplatky.
6. Storno
poplatek bude objednateli vyúčtován daňovým dokladem (fakturou). Nebude-li
storno poplatek řádně uhrazen, je objednatel povinen zaplatit společnosti vedle
částky odpovídající storno poplatku též zákonný úrok z prodlení z dlužné částky
za každý započatý den prodlení počínaje prvním dnem následujícím po dni splatnosti
storno poplatku do jeho zaplacení.
7. Poskytovatel
je oprávněn uhrazenou zálohu dle čl. V. započíst na uhrazení storno poplatku.
8. Při předčasném odjezdu je účtován storno
poplatek ve výši 100 % ze zbývající ceny.
Článek IX.
Reklamace služeb
1. Pokud má klient připomínky ke
kvalitě poskytovaných služeb, rozsahu či obsahu poskytovaných služeb, je
povinen své požadavky uplatnit bez zbytečného odkladu přímo v průběhu pobytu
tak, aby mohly být odstraněny přímo na místě.
2. Reklamaci služeb poskytnutých
společností je objednatel povinen uplatnit v písemné formě na recepci hotelu
nebo u osoby, se kterou byly sjednávány podmínky smlouvy a není-li jí, u
ředitele provozovny.
3. Reklamace musí být uplatněna
bezodkladně po zjištění nedostatků služeb, nejpozději však den následující po
posledním dni, ve kterém byly objednateli předmětné služby poskytnuty. Na
pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Odstoupení od smlouvy
1. Každá ze smluvních stran je
oprávněna od smlouvy odstoupit za podmínek a z důvodů stanovených zákonem,
smlouvou nebo těmito VOP.
2. Poskytovatel je oprávněn
odstoupit s okamžitou účinností od smlouvy (v celém rozsahu nebo částečně) v
případě, že klient poruší smlouvu podstatným způsobem, nebo opakovaně poruší
kteroukoliv povinnost ze smlouvy, nebo pokud bude klient v prodlení s úhradou
jakékoli dlužné částky o více než 15 dnů po termínu splatnosti.
Článek XI.
Další ujednání
1. Nabízené služby v hotelu se
mohou v průběhu roku měnit. Klient je povinen řídit se aktuální nabídkou
služeb.
2. Smluvní
strany berou na vědomí, že odpovědnost poskytovatele, klienta i jeho hostů se
řídí ust. § 2894 a násl. občanského zákoníku, v platném znění. Škoda bude
nahrazena v penězích, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. V případě, že bude
škoda způsobena klientovými hosty a hosté uplatněnou škodu neuhradí, zavazuje
se klient tuto škodu uhradit.
3. Shledá-li poskytovatel
jednání klienta či jeho hostů za hrubé porušení ubytovacího řádu hotelu, má
poskytovatel právo, po projednání celé věci s klientem, ukončit pobyt klienta,
příp. jeho hostů, bez náhrady, popř. účtovat klientovi smluvní pokutu až do
výše celé vratné zálohy, byla-li uhrazena.
4. Všechny
prostory hotelu STEELHOUSE jsou nekuřácké. Objednatel se zavazuje o této
skutečnosti informovat účastníky pobytu či akcí. Záměrně vyvolaný poplach je
pod pokutou 20.000,- Kč.
5. Bez
souhlasu poskytovatele nesmí být v prostorách budovy instalována jakákoli
technická zařízení a nesmí být zasahováno do technických parametrů a vybavení
užívaných prostor.
Článek XII.
Řešení sporů
1. Veškeré eventuální spory
vzniklé v souvislosti s poskytováním služeb ze strany společnosti, včetně
souvisejících služeb společnosti, se řídí českým právním řádem a budou řešeny u
obecného soudu v místě sídla společnosti bez ohledu na sídlo/bydliště
objednatele. Prioritou je řešit spory smírem.
2. Ubytovaný host coby
spotřebitel má právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému
subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní
inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15,120 00 Praha 2,
email:
[email protected], web: https://adr.coi.cz.
Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou
spotřebitele, postupující podle zákona č.64/1986 Sb., o České obchodní
inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů.
Internetová stránka České obchodní inspekce je
www.coi.cz 3. V souladu s ustanovením §
1837 písmeno j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ubytovanému jako
spotřebiteli nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud
ubytovací zařízení poskytuje plnění v určeném termínu.
Článek XIII.
Ochrana osobních údajů
Společnost
se zavazuje učinit veškerá opatření s příslušnými ustanoveními Nařízení
Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, která provádí
zákon č. 110/2019 Sb. o Zpracování osobních údajů tak, aby nedošlo ke
zpřístupnění či zneužití osobních údajů poskytnutých mu objednavatelem. Osobní údaje jsou dále zpracovávány dle
zákonné povinnosti v souladu se zákonem č. 565/1990 Sb., o místních
poplatcích a zákonem č. 326/1999 Sb. a 222/2017 o pobytu cizinců na území ČR.
Článek XIV.
Závěrečné ustanovení
1. Vztah mezi objednatelem a
poskytovatelem založený smlouvou o ubytování se řídí právním řádem České
republiky.
2.
Jazyk, ve kterém bude klient s poskytovatelem
jednat za trvání smlouvy, a ve kterém poskytuje poskytovatel ubytovaným hostům
smluvní podmínky a další údaje, je český jazyk.
3.
Tyto
všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1.6.2020
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing